Tuesday, April 16, 2013

DESCRIBABLE HAPPINESS ❤

Assalamualaikum..

Seriously rinduuuu sangat kat blog ni. Last updated bulan January, now dah April. Dah tinggal lama sangat dah blog ni. Actually banyak sebab kenapa saya malas nak updated blog ni even banyak sangat story nak post but let me keep that memories. And sebenarnya saya nak orang tu sendiri tahu apa selama ni saya buat bukan hanya ambil kisah pasal saya berdasarkan apa yang saya update through twitter, blog and so on. 
Never mind, life must go on.


Andddddd i have good news uollssssss. excited kawwww. haha


It was my.......
new friend
new person
new partner
new enemy
new boyfriend
new sweetheart
new lover
and my new life begin.



Guess who's? XD

I know some people sometime judge me, so early dapat pengganti blablabla so whatever. But i don't care what people want talk about me. apa yang penting, if kita dah jumpa orang depan mata yang kita yakin dia boleh jaga kita, boleh jadi terbaik untuk kita, boleh sayang kita, most thing boleh hargai kita seadanya why not kita terima dia.

Syukur, dia seorang yang terima saya seadanya. Kami baru je lagi, dalam sebulan macam to. Tahu bukan mudah untuk lupakan yang lepas, but kalau kita ada niat dan matlamat untuk berubah dan dapatkan sesuatu yang lebih baik was good improvement.

Saya percaya pada takdir, if dulu saya pernah ignore dia, tak layan dia, block dia dari list contact saya. Now, dia lah yang jadi kawan baik saya, kawan gaduh saya, orang yang ambil berat pasal saya, kisah pasal saya, suka membebel dengan saya itu ini, suka kutuk saya, suka buli saya, suka marah saya. Maybe susah senang kami akan bersama. InsyaAllah..

Buat masa sekarang ni, saya nampak dia terima saya seadanya. Saya pon tak pernah pandang apa yang dia ada, asalkan dia ikhlas terima apa yang saya buat untuk dia. Ehemmm yang bahayanya dia ni seorang yang cemburu, yess sangattt oke. hehe But saya tak kisah, saya tahu itu tanda dia sayang saya, nak saya bagi lebih perhatian kat dia. rasa geli tak baca? haha 



 ❤

i know u can be the greatest
i know u can be the best
i know u can be my hero
i know u can love me how much i love u!













No comments:

Post a Comment